Vyber on-line, rezervuj a vyzvedni v obchodě

  1. 1. Jaké jsou výhody?
  2. 2. Jak to funguje?
  3. 3. Je možné rezervovat všechno zboží?
  4. 4. Můžu vytvořit rezervaci ve více obchodech najednou?
  5. 5. Musím platit předem, nebo až v obchodě?
  6. 6. Mohu změnit obchod, který jsem zvolil/a?
  7. 7. Změny stavů vaší rezervace
  8. 8. Jak zjistím, že mám jít do obchodu vyzvednout zboží?
  9. 9. Jak dlouho bude moje rezervace v prodejně?
  10. 10. Musím něco přinést do obchodu, když si jdu vyzvednout zboží z mojí rezervace?
  11. 11. Kde si svoji rezervaci vyzvednu?
  12. 12. Může vyzvednout rezervaci někdo jiný?
  13. 13. Jak můžu zrušit svoji rezervaci?

Tento jedinečný způsob nákupu vám umožní vybrat vaše oblíbené hračky na internetu v pohodlí domova a vyzvednout si je přímo ve vašem obchodě. To vše již většinou během 2 hodin od vytvoření rezervace! Ušetříte za dopravu a vybrané položky budete mít bez hledání připravené k odběru!

1. Jaké jsou výhody?

  • Získáte vybrané zboží rychleji a nemusíte platit za dopravu!
  • Buďte první, kdo získá novinky
  • Vyberete si požadované zboží z pohodlí domova

Upozornění: Pokud rezervujete zboží, které je vyráběno ve více variantách, nemůžeme Vám zaručit, že Vámi preferovaná varianta na této prodejně je právě k dispozici. Může tedy dojít ke zrušení objednávky ze strany obchodu.

2. Jak to funguje?

Všechny položky, které je možno nakoupit online a rezervovat v obchodě, mají u produktu záložku “OVĚŘIT DOSTUPNOST NA PRODEJNĚ”. Po kliknutí najdete seznam prodejen, kde je vybrané zboží možno ihned rezervovat. Pokud zvolíte tuto variantu, tak pomocí několika kroků přidáte vybranou položku do košíku:

  1. 1. Kliknete na položku, o kterou máte zájem
  2. 2. Vyberete kraj, ve kterém se nachází vaše prodejna
  3. 3. Pokud je zboží ve vybraném obchodě k dispozici, můžete pokračovat kliknutím na tlačítko “Koupit v obchodě”
  4. 4. Po stisknutí tlačítka se položka přidá do košíku

3. Je možné rezervovat všechno zboží?

Všechno zboží nemusí být dostupné ve vámi vybrané prodejně. Ověřit možnost rezervace ve vybrané prodejně můžete provést kliknutím na “OVĚŘIT DOSTUPNOST NA PRODEJNĚ”.

4. Můžu vytvořit rezervaci ve více obchodech najednou?

Pro zachování jednoduchosti při tvorbě rezervace neumožňujeme vytvořit vícenásobnou rezervaci v různých obchodech na zboží v jednom košíku.

Pokud máte zájem o rezervaci určitého zboží v jiné prodejně, než zbytek košíku, jednoduše předchozí rezervaci dokončete a vytvořte rezervaci novou.

5. Musím platit předem, nebo až v obchodě?

Vaši rezervaci zboží můžete zaplatit až při vyzvednutí zboží ve vybraném obchodě a není nutná platba předem.

6. Mohu změnit obchod, který jsem zvolil/a?

Jestliže v průběhu výběru zboží změníte názor a rozhodnete se vyzvednout zboží v jiném obchodě, nebo způsob dopravy, nemusíte se vůbec bát. Jednoduše můžete změnit vybraný obchod, nebo způsob dopravy v košíku při dokončování objednávky. Jakmile dokončíte rezervaci na vybraný obchod, tak bohužel není možnost změny obchodu.

7. Změny stavů vaší rezervace

Informace o vaší rezervaci se ukáží v systému během několika minut po dokončení. Klikněte zde pro další informace ohledně statusu vaší rezervace.

8. Jak zjistím, že mám jít do obchodu vyzvednout zboží?

Zboží si můžete jít vyzvednout, jakmile se status vaší rezervace změní na “připraveno k osobnímu odběru”. O této změně vás budeme také informovat pomocí e-mailu.

9. Jak dlouho bude moje rezervace v prodejně?

E-mail “připraveno k osobnímu odběru” vás bude informovat o detailech, jak dlouho bude vaše rezervace připravena v prodejně. Většinou držíme rezervaci 3 dny od statusu “připraveno k osobnímu odběru”.

10. Musím něco přinést do obchodu, když si jdu vyzvednout zboží z mojí rezervace?

V obchodě jen sdělíte jméno nebo číslo objednávky, pod kterým byla rezervace vytvořena, a objednávka vám bude vydána. Pro rychlejší odbavení doporučujeme vytisknout e-mail s číslem zakázky.

11. Kde si svoji rezervaci vyzvednu?

Jednoduše po obdržení e-mailu “Připraveno k osobnímu odběru” půjdete do obchodu, kde je zvolena rezervace. U pokladny sdělíte, že si jdete vyzvednout on-line rezervaci a personál v prodejně vám pomůže dokončit vaši rezervaci.

12. Může vyzvednout rezervaci někdo jiný?

Samozřejmě! Stačí, když pověřená osoba sdělí jméno, pod kterým byla rezervace vytvořena, nebo předloží e-mail s číslem zakázky.

13. Jak můžu zrušit svoji rezervaci?

Pro zrušení vaší rezervace kontaktujte prodejnu, ve které jste si rezervaci udělali. Kontakty na prodejny naleznete zde.

Facebook Youtube