Výhody nákupu

Doprava na 97 výdejních míst ZDARMA

Doprava nad 1000 Kč ZDARMA až domů

Online rezervace zboží na prodejně

Nakupuj on-line a zboží si vyzvedni v prodejně

  1. 1. Jaké jsou výhody?
  2. 2. Jak to funguje?
  3. 3. Je všechno zboží možné nechat poslat do prodejny?
  4. 4. Můžu vytvořit vícenásobnou rezervaci v jednom košíku?
  5. 5. Musím platit předem, nebo až v obchodě
  6. 6. Můžu změnit obchod, který jsem zvolil/a?
  7. 7. Změny stavů vaší objednávky
  8. 8. Jak zjistím, že mám jít do obchodu vyzvednout zboží?
  9. 9. Jak dlouho bude moje objednávka v prodejně?
  10. 10. Musím něco přinést do obchodu, když si jdu vyzvednout zboží?
  11. 11. Kde si svoji objednávku vyzvednu?
  12. 12. Může vyzvednout objednávku někdo jiný?
  13. 13. Jak můžu zrušit svoji objednávku?

Tento způsob umožňuje vaše oblíbené hračky vybírat online ze skladových zásob centráního skladu a vyzvednout si je přímo v obchodě během 5 až 14 dnů, v závislosti na rychlosti dodání vámi objednaného zboží z centrály do dané prodejny.

1. Jaké jsou výhody?

  • Nemusíte platit za dopravu!
  • Můžete si vybrat i zboží, které se ve vaší oblíbené prodejně nenachází!
  • Nemusíte se přizpůsovat spediční službě, ale zboží si vyzvednete kdykoliv, dle otvírací doby zvolené prodejny!

2. Jak to funguje?

Všechny položky, které je možno nakoupit online a vyzvednout v prodejně mají v detailu tlačítko “Do košíku”. Následně vám budou nabídnuty i různé možnosti dopravy, ze kterých si vyberete tu, která vám nejvíce vyhovuje. Pokud zvolíte “Chci odebrat zboží v prodejně”, tak pomocí několika kroků přidáte vybranou položku do košíku:

  1. 1. Kliknete na položku, která vás zajímá, a dáte ji do košíku
  2. 2. Pokud máte všechny položky, které chcete zajkoupit, přidány do košíku, tak zvolíte v košíku možnost “chci odebrat zboží v prodejně”
  3. 3. Vyberete kraj a následně prodejnu, kde si chcete zakázku vyzvednout
  4. 4. Následně se vám zobrazí informace o dostupnosti, kdy Vaši zakázku bude možné na prodejně vyzvednout

3. Je všechno zboží možné nechat poslat do prodejny?

Ne všechny prodejny a položky jsou zařazeny do programu “Nakupuj online a zboží si vyzvedni v prodejně”. Zda je vybraná položka dostupná, zjistíte snadno na detail produktu.

4. Můžu vytvořit vícenásobnou rezervaci v jednom košíku?

Pro zachování jednoduchosti při tvorbě zakázky neumožňujeme vytvořit vícenásobnou zakázku s různou možností dopravy na zboží v jednom košíku.

Pokud chcete jiné zboží s jiným druhem dopravy, jednoduše předchozí zakázku dokončete a vytvořte zakázku novou.

5. Musím platit předem, nebo až v obchodě

Vaši zakázku můžete zaplatit až při vyzvednutí zboží ve vybraném obchodě a není nutná platba předem.

6. Můžu změnit obchod, který jsem zvolil/a?

Jestliže v průběhu výběru zboží změníte názor a rozhodnete se vyzvednout zboží v jiném obchodě, nebo způsob dopravy, nemusíte se vůbec bát. Jednoduše můžete změnit vybraný obchod, nebo způsob dopravy v košíku při dokončování objednávky. Jakmile dokončíte zakázku na vybraný obchod, tak bohužel není možnost změny obchodu.

7. Změny stavů vaší objednávky

Informace o vaší objednávce se ukáží v systému během několika minut po dokončení. Klikněte zde pro další informace ohledně statusu vaší rezervace.

8. Jak zjistím, že mám jít do obchodu vyzvednout zboží?

Zboží si můžete jít vyzvednout, jakmile se status vaší zakázky změní na “připraveno k osobnímu odběru”. O této změně vás budeme také informovat pomocí e-mailu.

9. Jak dlouho bude moje objednávka v prodejně?

E-mail “připraveno k osobnímu odběru” vás bude informovat o detailech, jak dlouho bude vaše rezervace připravena na prodejně. Většinou držíme zakázku 3 dny od statusu “připraveno k osobnímu odběru”.

10. Musím něco přinést do obchodu, když si jdu vyzvednout zboží?

V obchodě jen sdělíte jméno, pod kterým byla zakázka vytvořena. Pro rychlejší odbavení doporučujeme vytisknout e-mail s číslem zakázky.

11. Kde si svoji objednávku vyzvednu?

Jednoduše po obdržení e-mailu “připraveno k osobnímu odběru” půjdete do obchodu, kde je zvolen odběr. U pokladny sdělíte, že si jdete vyzvednout on-line zakázku a personál v prodejně vám pomůže dokončit vaši objednávku.

12. Může vyzvednout objednávku někdo jiný?

Samozřejmě! Stačí, když pověřená osoba sdělí jméno, pod kterým byla zakázka vytvořena, nebo předloží e-mail s číslem zakázky.

13. Jak můžu zrušit svoji objednávku?

Pro zrušení vaší zakázky kontaktujte náš zákaznický servis POMPO Na tel.: + 420 737 279 015.

Facebook Youtube